Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch.
Apple iPhone 8 Plus

Apple iPhone 8 Plus

iOS 12.0 iOS 11.0
De softwareversie van je toestel kun je achterhalen via Instellingen > Algemeen > Info. Deze stappen kunnen variƫren afhankelijk van de softwareversie van je toestel.

Probleemoplossing

Ik kan de internetverbinding van mijn telefoon niet gebruiken

Oorzaak 1 van 3: De telefoon is niet correct ingesteld voor internet

Verschillende functies in de telefoon vereisen een internetverbinding, bijvoorbeeld wanneer je de internetbrowser gebruikt, e-mails verstuurt en apps installeert.

Oplossing: De telefoon instellen voor internet.

Stap 1 van 7

Ga naar "Mobieledatanetwerk"

Druk op Instellingen.

Stap 2 van 7

Ga naar "Mobieledatanetwerk"

Druk op Mobiel netwerk.

Stap 3 van 7

Ga naar "Mobieledatanetwerk"

Druk op Opties mobiele data.

Stap 4 van 7

Ga naar "Mobieledatanetwerk"

Druk op Mobieledatanetwerk.

live.vodafone.com
Stap 5 van 7

APN-naam invoeren

Druk op APN en toets live.vodafone.com in.

Stap 6 van 7

Dataverbinding opslaan

Druk op de pijl links om de instellingen op te slaan.

Stap 7 van 7

Terugkeren naar het startscherm

Druk op de hometoets om af te sluiten en terug te keren naar het startscherm.

1 Ga naar "Mobieledatanetwerk"

Druk op Instellingen.
Druk op Mobiel netwerk.
Druk op Opties mobiele data.
Druk op Mobieledatanetwerk.

2 APN-naam invoeren

Druk op APN en toets live.vodafone.com in.
live.vodafone.com

3 Dataverbinding opslaan

Druk op de pijl links om de instellingen op te slaan.

4 Terugkeren naar het startscherm

Druk op de hometoets om af te sluiten en terug te keren naar het startscherm.

Is je probleem opgelost?

Ja - Alles opgelost Nee - Ga naar volgende oorzaak

Hulp nodig?

Ondersteuning voor je {0}