Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch.

Het is niet mogelijk oproepen te ontvangen - Vodafone M1

Oorzaak 2 van 4: Gemiste oproepen worden te snel doorgeschakeld

Gemiste oproepen worden doorgeschakeld naar je voicemail (of een ander nummer) na een bepaald aantal seconden. Als doorschakelen met vertraging van het laagste aantal seconden is ingeschakeld, kan het moeilijk zijn de oproep op tijd te beantwoorden.

Oplossing: Kies een langer tijdsinterval voor het doorschakelen van gemiste oproepen.Gedetailleerde instructies.

Stap 1 van 15

Ga naar "Oproepen doorschakelen"

Druk op Instelling....

Stap 2 van 15

Ga naar "Oproepen doorschakelen"

Druk op Instellingen toepassing.

Stap 3 van 15

Ga naar "Oproepen doorschakelen"

Druk op Oproepen.

Stap 4 van 15

Ga naar "Oproepen doorschakelen"

Druk op het tabblad Spraak.

Stap 5 van 15

Ga naar "Oproepen doorschakelen"

Druk op Oproepen doorschakelen.

Stap 6 van 15

Kies een doorschakeltype

Kies een van de volgende doorschakeltypen:
Altijd

Stap 7 van 15

Kies een doorschakeltype

Indien bezet

Stap 8 van 15

Kies een doorschakeltype

Bij geen antwoord

Stap 9 van 15

Kies een doorschakeltype

Indien buiten bereik

Stap 10 van 15

Oproep doorschakelen naar voicemail

Druk op Druk om nummer in te geven.
Toets +31654501233 in.

Stap 11 van 15

Oproep doorschakelen naar voicemail

Als je in stap 2 Bij geen antwoord hebt gekozen:

Stap 12 van 15

Oproep doorschakelen naar voicemail

Druk op Time-out.

Stap 13 van 15

Oproep doorschakelen naar voicemail

Druk op de gewenste vertraging voor de doorschakeling.

Stap 14 van 15

Oproep doorschakelen naar voicemail

Druk op Activeer.

Stap 15 van 15

Afsluiten

Druk op de home-toets om af te sluiten en terug te keren naar de stand-bymodus.

1 Ga naar "Oproepen doorschakelen"

Druk op Instelling....
Druk op Instellingen toepassing.
Druk op Oproepen.
Druk op het tabblad Spraak.
Druk op Oproepen doorschakelen.

2 Kies een doorschakeltype

Kies een van de volgende doorschakeltypen:
Altijd
Indien bezet
Bij geen antwoord
Indien buiten bereik

3 Oproep doorschakelen naar voicemail

Druk op Druk om nummer in te geven.
Toets +31654501233 in.
Als je in stap 2 Bij geen antwoord hebt gekozen:
Druk op Time-out.
Druk op de gewenste vertraging voor de doorschakeling.
Druk op Activeer.

4 Afsluiten

Druk op de home-toets om af te sluiten en terug te keren naar de stand-bymodus.

Is je probleem opgelost?

Ja - Alles opgelost Nee - Ga naar volgende oorzaak