Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch.
Vodafone Smart III

Vodafone Smart III

Het is niet mogelijk om een gesprek op te zetten - Vodafone Smart III

Oorzaak 1 van 9: "Eigen nummer tonen" is gedeactiveerd in je abonnement en je probeert een oproep te maken waarbij je nummer wordt getoond

Als "eigen nummer tonen" is gedeactiveerd in je abonnement en je een oproep probeert te maken waarbij je nummer wordt getoond, dan lukt je oproep niet.

Oplossing: Schakel weergave van eigen nummer uit.Gedetailleerde instructies.

Stap 1 van 8

Ga naar "Beller-id"

Druk op het icoontje voor telefoon.

Stap 2 van 8

Ga naar "Beller-id"

Druk op het icoontje voor menu.

Stap 3 van 8

Ga naar "Beller-id"

Druk op Instellingen.

Stap 4 van 8

Ga naar "Beller-id"

Druk op Spraakoproep.

Stap 5 van 8

Ga naar "Beller-id"

Druk op Aanvullende instellingen.
Wacht even terwijl de huidige instellingen worden opgehaald.

Stap 6 van 8

Ga naar "Beller-id"

Druk op Beller-id.

Stap 7 van 8

Weergave eigen nummer in- of uitschakelen

Druk op Nummer afschermen of Nummer weergeven.

Stap 8 van 8

Terugkeren naar het startscherm

Druk op de home-toets om af te sluiten en terug te keren naar het startscherm.

1 Ga naar "Beller-id"

Druk op het icoontje voor telefoon.
Druk op het icoontje voor menu.
Druk op Instellingen.
Druk op Spraakoproep.
Druk op Aanvullende instellingen.
Wacht even terwijl de huidige instellingen worden opgehaald.
Druk op Beller-id.

2 Weergave eigen nummer in- of uitschakelen

Druk op Nummer afschermen of Nummer weergeven.

3 Terugkeren naar het startscherm

Druk op de home-toets om af te sluiten en terug te keren naar het startscherm.

Is je probleem opgelost?

Ja - Alles opgelost Nee - Ga naar volgende oorzaak

Informatie over...

Of selecteer…

Ander toestel