Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch.
Vodafone Smart Prime 7

Vodafone Smart Prime 7

Het is niet mogelijk om een gesprek op te zetten - Vodafone Smart Prime 7

Oorzaak 1 van 9: "Eigen nummer tonen" is gedeactiveerd in je abonnement en je probeert een oproep te maken waarbij je nummer wordt getoond

Als "eigen nummer tonen" is gedeactiveerd in je abonnement en je een oproep probeert te maken waarbij je nummer wordt getoond, dan lukt je oproep niet.

Oplossing: Schakel weergave van eigen nummer uit.Gedetailleerde instructies.

Stap 1 van 10

Ga naar "Beller-id"

Druk op het icoontje voor menu.

Stap 2 van 10

Ga naar "Beller-id"

Druk op Telefoon.

Stap 3 van 10

Ga naar "Beller-id"

Druk op het icoontje voor menu.

Stap 4 van 10

Ga naar "Beller-id"

Druk op Instellingen.

Stap 5 van 10

Ga naar "Beller-id"

Druk op Oproepen.

Stap 6 van 10

Ga naar "Beller-id"

Druk op GSM-oproepinstellingen.

Stap 7 van 10

Ga naar "Beller-id"

Druk op Aanvullende instellingen.
Wacht even terwijl de huidige instellingen worden opgehaald.

Stap 8 van 10

Ga naar "Beller-id"

Druk op Beller-id.

Stap 9 van 10

Weergave eigen nummer in- of uitschakelen

Druk op Nummer verbergen of Nummer weergeven.

Stap 10 van 10

Terugkeren naar het startscherm

Druk op de home-toets om af te sluiten en terug te keren naar het startscherm.

1 Ga naar "Beller-id"

Druk op het icoontje voor menu.
Druk op Telefoon.
Druk op het icoontje voor menu.
Druk op Instellingen.
Druk op Oproepen.
Druk op GSM-oproepinstellingen.
Druk op Aanvullende instellingen.
Wacht even terwijl de huidige instellingen worden opgehaald.
Druk op Beller-id.

2 Weergave eigen nummer in- of uitschakelen

Druk op Nummer verbergen of Nummer weergeven.

3 Terugkeren naar het startscherm

Druk op de home-toets om af te sluiten en terug te keren naar het startscherm.

Is je probleem opgelost?

Ja - Alles opgelost Nee - Ga naar volgende oorzaak

Informatie over...

Of selecteer…

Ander toestel